De aller fleste mennesker trenger forsikring og derfor passer produktet for flere bransjer og type bedrifter enn man kanskje først tror. Med riktig pakketering og kommunikasjon kan forsikringsproduktene øke verdien i deres eksisterende kundeforhold, samt skape lojalitet og mersalg på en helt ny måte.
Forsikring som en naturlig del av deres tilbud og kundereisen
“Vi lar bedrifter tilby forsikring som en naturlig del av sin kundereise, uten å løfte en finger (nesten).”
Forsikringsproduktene
Bilforsikring
Bilforsikring er den forsikringen de fleste har et forhold til og som mange opplever at de forstår best. Likevel ser vi at mange forbrukere tar feil valg fordi de lar seg overtale av ivrige selgere. Vi har valgt en annen tilnærming: Vi ønsker at kundene våre skal forstå hva de kjøper, og ha et godt grunnlag for å velge riktig dekning. Det oppnår vi gjennom tydelig og transparent kommunikasjon i alle ledd av kundereisen.
Reiseforsikring
Mange er ikke klar over at reisen faktisk starter idet man går ut døren hjemme. Derfor står også mange uten forsikring mens de er på reise og i hverdagen. Vår reiseforsikring er fleksibel og lar kunden tilpasse dekningen etter eget behov. Vi ser ingen grunn til at man skal betale for en forsikring som dekker hele verden dersom man kun oppholder seg i Norge eller reiser innenfor Europa.
Innbo og bolig
Det er naturlig for oss å tilby innbo- og boligforsikring som en del av våre forsikringstilbud. Mange undervurderer verdiene de har i hjemmet og ofte tenker man kun på de dyreste enkeltgjenstandene, men glemmer at for eksempel vesker, klær og joggesko samlet utgjør en betydelig verdi. Disse forsikringene skal gi økonomisk trygghet dersom uhellet er ute, i situasjoner som ofte preges av stress, sorg og fortvilelse.
Hvordan kan kundereisen se ut?
Kunde mottar info fra dere via sosiale medier, nyhetsbrev/epost, annonsering eller app.
Kunde klikker seg inn på deres nettsider/portal eller app.
Kunde ser forsikring som et medlemstilbud, egne tilleggsprodukter eller som en bundel med deres andre tilbud.
Om kunden har spørsmål eller trenger bistand så kontakter de oss via dedikerte kanaler som fortsatt er i deres merkevare.
Kunde kan kjøpe forsikring direkte fra deres domene og forlater ikke deres “merkevareunivers”.
Dere eier porteføljen og kundedataen slik at dere står fritt til å fortsette å styrke forholdet med kundene deres.
La oss ta en prat
Har dere lyst på en demo eller snakke mer om hvordan kundereisen kan se ut for akkurat deres bedrift? Ta kontakt med oss, så booker vi et uforpliktende møte.